Aktiviteter trods corona

Vi har i Kjellerup Skakklub haft aktiviteter siden sommerferien, og så til torsdag d. 10. december, hvor statsminister forbød forsamlinger i foreninger mv. Vi har i hele perioden adskilt “voksenskak” og “ungdomsskak” i Alhuset, hvor vi det meste af efteråret har haft Alhuset for os selv. Der er også nogen der har holdt pause pga. […]

Sejr til 1. holdet!!

Endelig vandt klubbens første hold igen. Efter nedrykningen sidste år, hvor det kun blev til et enkelt uafgjort kamp i 1. runde, er Kjellerups førstehold tilbage på sporet. På en lidt billig baggrund, hvor vores forventede score var 6.18, vandt vi sikkert med 6½ – 1½ over Herning 2. Efter 3 kvarter havde Heinrich vundet […]

Indbydelse til generalforsamling

Pga. corona-virus blev den planlagte generalforsamling d. 28. maj udsat på ubestemt tid. Skakklubben er i gang igen, og derfor har vi besluttet, at afholde generalforsamlingen torsdag d. 17. september kl. 19.30. Dagsordenen kan ses her: generalforsamling_2020   Billeder fra d. 13. august, hvor Silkeborg kommune havde appelleret til udendørs aktiviteter: